Țeapă cu ceas cu gps de la Kid GPS

A văzut mama într-o telenovelă un ceas cu GPS și i s-a părut o idee excelentă. Vorbind cu o vecină, aceasta s-a lăudat că nepotului i-au cumpărat deja părinții. Cum, de unde, cât costă? Cum ziua lui Victor vine cu pași repezi, s-a făcut mama luntre și punte, a vorbit cu fiul vecinei care i-a comandat ceasul, au cumpărat și un sim și ca să fie surpriza surpriză s-au străduit să-l și pornească. Așa se face că săptămâna trecută m-am trezit cu un telefon de la mama, cu vocea sufocată de nervi, abia înțelegeam ce spune. Mă rog, mi-a povestit toată tărășenia și în plus că trebuia microSim iar ei cumpăraseră nanoSim și că nu-l mai poate scoate din ceas.

Așa a început “relația” mea cu Kid GPS. Primul lucru am căutat să iau legătura cu ei și mi s-a părut destul de dubios că pe site, pe blog și pe pagina lor de facebook se recomanda comunicarea prin intermediul e-mail. M-am conformat, am trimis un mail în care solicitam o adresă unde să pot veni cu ceasul pentru service. După un schimb de mailuri oarecum la mișto am primit un formular și recomandarea să trimit la o anumită adresă, prin curier, formularul completat, factura și ceasul, asumându-mi să suport costurile de expediere și costul reparației. Practic să trimit tot și să nu rămân nici cu ceasul nici cu garanția că l-am achitat. Ăsta e momentul în care totul a devenit extrem de dubios.

Schimbul de mailuri a continuat și a culminat când mi-au recomandat să mă duc cu ceasul la un ceasornicar pentru că ceasornicarii au pensete foarte delicate (!!!!!!!!!).

M-am înfuriat, tonul din mailuri era deja unul ironic și impertinent, recomandările și soluțiile pe care mi le propuneau erau de-a dreptul halucinante așa că am lăsat un comentariu pe pagina lor de Facebook cu intenția de a avertiza potențialii cumpărători asupra faptului că nu asigură service pentru produsele comercializate. În câteva minute am primit BAN. Le-am trimis mail în care le-am bătut obrazul pentru că nu-și asumă responsabilitatea și le-am adus la cunoștință că urmează să-i reclam la OPC.

Mai jos redau un fragment din răspunsul lor:
Succes cu reclamatia, nu stim exact ce o sa reclamati dar success!

Responsabilitate pentru ce mai exact? Pe site scrie ca functioneaza cu
cartel micro, in instructiuni scrie ca functioneaza cu cartela micro
(asta daca le-ati citit si pe acelea cu atentie). Nu cred ca trebuie
sa venim la dvs acasa sa va introducem si cartel in slot?

Dvs ati procedat urat pentru ca ati mintit pe facebook si ati incercat
sa ne stricati reputatia pe facebook. Din aceasta cauza aveti BAN.

Nu suntem noi chiar Depanero insa ne descurcam cu service-ul pe care
il avem . Avem peste 1000 de client multumiti de produsele si de
servicile noastre. Asa ca noi suntem multumimti.

Pe viitor citit cu atentie tot ce vi se scrie (mail, instructiuni etc…)

Succces!

Ce am înțeles eu din acest ultim răspuns din partea lor?

  1. Că pot să-i reclam, OPC-ul nu va avea ce să le facă! De ce? Firma nu este înregistrată sau ce?
  2. Că sunt cam proastă de nu am reușit să introduc cartela. E drept că nu le-am spus că mama are 66 ani, că e total atehnică, la fel și vecina….dar am considerat că asta nu e treaba nimănui. Și nu știam că service-ul se acordă numai geniilor în timp ce proștii sau bătrâni trebuie luați la mișto.
  3. Cu toate că pe magazinul lor online scrie că garanția înseamnă înlocuirea produsului, într-unul dintre mailuri mi-au spus că înlocuiesc produsul dacă este nepurtat…cum ar veni, îl primești și dacă nu-ți place culoarea sau forma, ți-l schimbă, dacă îl pui în funcțiune și constați că nu e ce voiai tu, asta e, e purtat, deci te speli cu el pe cap!
  4. Că a povesti pe Facebook ce am pățit înseamnă că stric reputația și mai ales că echipa Kid GPS nu a putut formula un răspuns care să le păstreze și consolideze buna reputație, singurul lucru de care au fost capabili fiind să ascundă comentariul meu de ochii clienților și să îmi restricționeze accesul pentru ca nemulțumirea mea să nu mai fie cunoscută, pe pagina lor să fie numai comentarii de la clienți mulțumiți.
  5. Că au deja 1000 de clienți mulțumiți. Despre numărul clienților nemulțumiți nu știm nimic pentru că ei au fost reduși la tăcere prin ban.

A doua zi după acest schimb de mailuri am intrat în posesia ceasului. Fiind vorba despre un nanoSim introdus în slot de microSim, acesta a ieșit fără probleme, doar mama nu știa cum să facă. Am introdus sim-ul corect, am setat ceasul citind instrucțiunile (sic!) și acum, ca și (deja) client îmi pot spune părerea despre produs:

  • Butonul de SOS este poziționat în așa fel încât se apasă involuntar tot timpul, deci practic este inutil.
  • GPS-ul are o eroare de aproximativ 500 metri ceea ce îl face să fie inutil.
  • Antena este foarte slabă așa că pe partea de telefon are semnal doar în București, în Cornetu de exemplu nefiind utilizabil, ceea ce mă face să cred că nici pe munte nu este de prea mare folos.
  • Cu toate că în specificațiile tehnice scrie că acumulatorul rezistă până la 3 zile, în realitate bateria ține mai puțin de 24 ore, device-ul fiind folosit doar ca ceas.
  • Încărcătorul cu care a venit în colet nu se potrivește cu ceasul, mufa este mai lungă decât permite slotul pentru încărcare și prin urmare nu încarcă. Încarc ceasul cu încărcătorul telefonului. Iar la mailul în care le semnalam acest aspect nu am primit răspuns, probabil că m-au blocat și acolo. Destul de profi, ca să mă exprim delicat!

Cam asta despre minunatul ceas cumpărat de la Kid GPS. Aveți grijă ce cumpărați și mai ales de la cine, aveți grijă la raportul calitate/preț, nu întotdeauna un preț mic înseamnă o afacere bună. Și mai ales, vă sfătuiesc să deveniți circumspecți atunci când unui produs, oricare ar fi el, îi sunt aduse numai comentarii pozitive. În primul rând că este imposibil ca absolut toți clienții să fie mulțumiți și în al doilea rând un comerciant care nu-și asumă responsabilitatea pentru comentarii negative, pentru clienții nemulțumiți, care-i ia la mișto, denotă că este interesat exclusiv de vânzare, de profitul personal uitând cu desăvârșire de satisfacția clientului.

Anunțuri

Lasă-mi un comentariu! Îți răspund imediat :)

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s